Tags

, ,

Assalamualaikum..

I’m testing new tool to upload new blog post, using ms word 2010, from office..
Lama tak jenguk blog ni.. kesian terbiar.. pembaca pun dah lari..
Life ? – syukur Alhamdulillah.. masih bernafas..
Kesihatan? – not so good.. , sugar level fluctuating ..
Exercise ? – apa tu? Lama tak pegi gym..
Family? – anak-anak sihat..
Kerja? – Syukur masih ada kerja .. J apa lagi nk komplen? Ada keje pun kira ok laa dari orang yg takde keje.
Ni dah nak hujung tahun., so bz lah dgn report utk mengangkat diri.., tak tau laa mcm mana nk angkat diri dan banding2 dgn orang lain ni..

Outside work..

Hobby – Music? – hmm.. lama tak main gitar.. pegang pun tidak..
Geek? – ada laa 2-3 projek Geek tua kecil-kecilan.
Bisness? – hmm.. ada projek tertangguh.. geram gak..
Financial planner? – ada buat utk diri sendiri dan kawan2 saja..
Kegembiraaan? Ni bawah ni.. Brew Coffee! Best betul..


Minum skali, pasti nak lagi..

Stakat ini dulu update kali ini. Jumpa lagi di lain masa..
Insya’allah mungkin cara baru ni akan lebih memudahkan utk aku menulis? Mana nk tau kan.. (berharap lah).