Tags

, , , ,

Assalamualaikum semua sahabat.. lama dan baru..

alhamdulillah.. masih lagi bernafas insan yg bernama ini.. (nama kt sini sekadar nama pena di internet). Perjalanan ku mencari diri juga telah selesai di laksanakan… semoga aku akan terus istiqamah di jalannya.. amin.

bagaimana mengundi? pasti ramai yg kecewa.. aku juga salah seorang yg kecewa kerana rasa tertipu.  tak apa lah.. sebijak mana mereka menipu.. jawab lah mereka ‘di sana’ nanti..

2-3 hari ni.. minda aku berpusing2 lagu ini.. (eh.. tak boleh buang sikap suka lagu..! semoga ianya tidak melalaikan aku.. )

lagu asalnya dari ST12..(yg nyanyi lagu putih-putihh melati tu.. :p. ).. lagu asal kedengaran mcm nak masuk dangdut dan melayu deli pulak.., bila di nyanyikan semula oleh judika dan firman.. jadilah ianya lagu yg sangat powerful…

menusuk jauh ke dasar hati..

~~
asalnya aku cuma lihat video klip kehilangan oleh firman ni.. , tersangkut pulak dek lagu di atas..