Tags

, , , , , , , , , , ,

baru ni.. aku masuk peraduan – Nissan Leaf Ambassador program.., dah lama jugak hantar form ni.., dah lupa pun. , tiba-tiba.. satu hari dapat call.. dari Tan Chong motor malaysia.., katanya aku terpilih utk senarai pendek musim baru program ni.. (batch ke 3 atau ke 4 kot?)

so.. aku ni ternanti-nanti.. ntah dapat ntah tidak. bila dah makin jauh ni… risau juga.. 😀.. , kalau terpilih.. dapat laa aku mencuba teknologi terbaru ni. memang aku minat habis kereta2 elektrik atau hybrid ni.

malah menjadi impian aku utk memiliki sebuah kereta yang plug-in.., atau PHEV. aku siap dah ready dah power point utk caj kereta elektrik ni.

so.. kawan2 yg baca ni.. – doa-doakan lah .. moga impian aku nk cuba teknologi terbaru ni.. termakbul.! dah selalu dah aku panjatkan doa ni..! fuh kiri.. fuh kanan.. fuh depan!!😀.

yang pasti.. review kereta ni akan keluar kt banyak tempat laa kalau dapat kt aku.. !😀. forum lah. tweet lah.. :p. rakan2.. dan di pejabat juga.. yg memangnya bangunan pertama kt area Cyberjaya yg dapat LEED green building.🙂

let’s go green yo!