2011 dah nak melabuhkan tirainya.., ada impian yg tinggal impian.., ada yang berjaya jadi kenyataan.

aku ada satu impian tahun ni.. yg tak berjaya di tunaikan., tapi aku sabarkan diri. Kata orang kalau rezeki.. tak kemana. sabar sikit pun takpe.

impiannya adalah ..

tu.. kt atas tu. aku suka kereta kt atas tu…  ada orang kata.. kereta ni overprice..! tapi aku dah test banyak kereta.., last skali aku sampai ke 2 pilihan utama yg aku minat.. antara Prius.. atau CT200 ni..

kata orang sebelah aku – cm belagak aje. Tapi kata aku – aku yang akan pandu kereta ni.., so aku make sure aku suka dgn apa yg aku pandu., at least next 5 years kereta ni still nampak lawa pada aku.. or maybe next 3 years. Aku tak plan nak pakai lama pun kereta ni, ianya mungkin transition kepada kereta lain yg lebih ku idamkan tapi agak mengarut kalau di sebut..! (korang tau aje laa kan, manusia-manusia ni ada yg suka mentertawakan impian orang lain..!, aku sendiri takpernah mengejek atau mengetawakan impian orang lain.. , itu impian dia.. dia harus berusaha utk dapatkan nya)

lagi pun.. anak2 aku dah besar., bila dia ada lesen.. sah2 dia pun teringin jugak nak drive kereta mak dan bapak dia kan? so.. at least takde laa anak aku bawak kereta orang tua berjalan2..

dah.. nk pegi makan.. caloos.. nanti sambung.