Tags

, , , , , , , , ,

 

makin naik tinggi hit nya..?

Salam semua..

Aku perasan ari ni.. , sbb dah lama tak update blog, patutnya blog aku ni lebam lah kan? traffic pun kurang lah..

tapi, tadi aku check.. eh? pelik.. hit aku makin naik dan naik.. dan naik..!

aku pun terus jadi ‘curiosity the cat’.. cari mana datangnya hit2 aku ni..! banyak ni..! mana aku deserve hit banyak2 ni..

check punya check. aku tgk.. Woo.. sini lah punya nya..!

Klik ler utk baca blog brother Meor ni! layan wa cakap lu!

banyak nya incoming link dari blog Meor ni..! aku pun menela’ah blog dia.., lama aku cari..! hah.. jumpa..!

Ghopenye.. (rupanya) telah di letakkan kt weblink tepi blog dia..! Oh.. terima kasih ler Meor. Orang melayu kata, hidup ni jangan kurang kamus budi bahasa..! ini aku belajar masa kursus mission untuk Mercy baru2 ni..! Ramai orang kita skang ni terrer cakap macam2 bahasa..! tapi kurang satu bahasa.. , bahasa apa? – Bahasa budi-bahasa..

JAdinya.. aku akan letak ler link meor ni kt blog aku.! Yang pertama ni! link lain tu adalah link orang rumah.. dia pun suka menulis.. jadi kami bertukar2 link aje.. bukan utk orang lain.. tapi untuk diri sendiri.. senang nak jenguk blog dia.

Terima kasih bro! tak sangka teman ada yg sudi nk meng’link’kan blog yg tak ada apa2 benda menarik ni pun.. utk tatapan pembaca2 blog dia jugak..! elok ler tu.. kita kembangkan ler rantaian kawan2 kite..

Salam.. mari kita sambung kerja. (ngulat2 lama2 tak bagus.. bila bekerja..! )