Tags

, , , , , , , , , ,

Entah kenapa.. semenjak 2 menjak ni., aku rasa beria-ria benarlah nak pakai motor balik.

Yang buat Mrs Finance ministry menegur tu – nak beli takde laa nk beli yg kecik-kecik.. terus yg besar..

well, biasa lah aku kan? kalau nak beli mesti yg elok.. yg besar.. dan ntah..! (macam2 ler. :p)

oleh itu.. tak dapat beli ,. mari kita layan aje video ni berkali -kali sampai , pagi esok tengok2 motor ni dah ada depan rumah dalam porch aku! pheww.. berangan!

Ni motor Super Tenere..! yg aku minat 660 aje..!ย  cukup ler!

berapa ke harga nya? haaha.. berangat tak hingat dunia.!

last-last beli? – Versys 600..! percayalah!๐Ÿ˜€.. hahah