Tags

, ,

Sinar.fm yg ku suka..

Sapa suka dengar radio pagi2? Haa.. Radio apa korang dengar? Aku adalah pendengar setia sinar.fm. Pagi-pagi mesti dengar abang jem.. Kak engku dan keril.

Pagi ni aku sikit terperanjat – eh..apahal muzik luahan cinta jamal jamaludin malam tu.. Keluar pagi2? Rupanya diaorang topik – Kerana cinta.. :p..

Memang gamat pagi tadi..! Aku dok dalam kereta walau dah smpai kat parking.. Sesekala tukar background muzik pun dah best.. Kena pulak dgn 3 orang tu..

Hai.. Patutlah mereka dapat no.1.. Aku sendiri pun x berganjak.. Yang aku x faham.. Stesen2 lain macam era .. Suria..hot.. Dah berlumba-lumba pulak nk siarkan lagu2 retro.. Dah xder modal lain ke? Kata format radio..? Abis kekalkan ajelah format stesen korang.. Xder identiti langsung.

Teringat zaman dulu..(Awal 2000) masa stesen red.fm siarkan lagu2 indon.. Bila lagu indon popular… Dah radio lain pun nak siarkan lagu indon gak… Bosan eh.. Xdere identiti ni.

Apa pun..kepada sinar.fm.. Teruskan idea cemerlang anda.. Walau stesen lain buat bermacam pembaharuan.. Anda mesti terus ligat dgn idea2 baru…

mari kita keringkan gusi sikit..dgn video Abg jem ni

p/s : err.. Apa cerita linda onn..? Yg dulu poplar sgt tu? Dah kurang poplar ke kt suria? Takpe.. Dia dh cukup kaya dah..! Duit bisnes aje pun dah cukup hebat!

Posted with WordPress for BlackBerry.