Tags

, , , , , ,

Salam.., last weekend.., ada aktiviti dept aku di Sunway lagoon park. Sebelum tu., company bini aku pun buat aktiviti di sana jugak.

Aktiviti macam biasa aje., kt blog wifey dah tulis berzaman pun dah. cumanya.., hari ni baru aku dapat gmbar satu family yg kawan aku ambik dgn kamera mahal dia! well., what do you expect pun kan? kamera mahal.. gambar lawa laa wey.! (aku aje yg tak lawa )

It's been a long time, i don't have a family photo..

Last 3 years pun, ada gak aktiviti lebih kurang sama di tempat ni jugak.., so kali ni lebih kepada repeat lah.

Apa yg seronok? semua aktiviti aku masuk.. dan anak aku pun masuk jugak.., bila time ambil hadiah.. dapat laa payung sampai 4.., tuala mandi sampai 4 jugak dan hamper makanan. Well, makan kali ni sedap! siap ada banyak lebih.

Ada satu kejadian bengang kali ni – aku dgn isteri tersilap masuk satu permainan – cawan gergasi tu.! maaak aaai! terus berpusing2 kepala! menyesaall tak sudah kami berdua..

anak2 2 orang tu.. sempoi aje. Takde laa pening ke., rasa nk muntah ke., where else, kami ni adoi.. terus monyok dok kat tepi.., bagi diaorang duit pegi main segala wet park.. kitaorang dok tunggu kt tepi.

OK lah.., bagi budak2 happy aje kan..πŸ™‚ lama dah aku tak buat aktiviti2 gini..πŸ™‚

Bila pulak nk buat event dgn anak2 lagi., travel ke.., cuti ke., tapi 2-2 tu ada exam tahun ni.. abangnya PMR dan adiknya UPSR.

~~~

Aktiviti hari ni., repair streamyx kt rumah.., dan repair paip kt rumah – panggil kontraktor perumahan tu laa datang!

dah .. nak balik.. kepala sebu. Ada satu slide tak siap lagi ni! adoi… teruk laa!