Haa, Salam semua! lama tak jumpa ya?

Malas nk update blog ni.! orang berbelog.. dia nak berbelog.. tapi dia malas.! tak macam the other half.. sangat berdisiplin dan di jadikan rutin.!

Ok laa, kali ni nak update, weekend ni…, 1st time jadi c0-trainer utk training saham yg pernah aku pegi dulu.( check posting ni)

Apa kerja aku sebagai co-trainer? Bantu-ajar student, tolong setting software.. dan terangkan dgn lebih lanjut.

🙂.. bersambung.

~~~

sambung laa ni..🙂

Esok ada sehari lagi (monday), siap aku ambik cuti tu. Adakah berbaloi benda-benda ni semua utk aku?

Well… bagilah aku masa dlm 6 bulan .. cam tu.. utk tengok apa-apa tangible result.Kalau rezeki aku ada kat sini.., sinilah rezeki aku.

Kalau takde.. cuba benda lain.

Korang berminat nk belajar pasal saham ? Bursa KL?  Rajin2 laa baca blog ni.. atau maybe blog satu lagi. Aku ni kadang malas sikit nk menulis.. nak kene ada motivator.