AKu lapar , tak sempat makan lagi. Menunggukan si teknisyen Indesit ni call .

Kalau aku keluar kang.. dan -dan time tulah nak datang..!

aku pelik hari ni, kenapa separuh hari aku buat keje, mata aku asik tersengguk aje., ooo. rupanya itu tanda aku tak makan lagi! mmg gitu lah jadinya..

ok lah.., nyampah jadi penunggu. Pegi makan lagi bagosss.

[Dept Reno]

Semua benda macam dah siap.. ! nanti lah aku tempek gambar2 yg dah siap.🙂

suka pulak aku dgn hasil keje2 renovasi kali ni.

Bini aku tak terkata apa.. tahan aje laa yer..! dapat laki yg perfectionist macam aku ni.

Semua benda mesti aku yg decide.., mesti aku yg design.. mesti aku yg pilih.. hahhaha.. boleh saiko dia.

Tapi.. hasil nya lawa kan? bukan laa koro sangat taste aku..

Lampu aje aku kasik dia pilih..😀.. (sikit aje… , kasi dia happy! hahaha)