Last saturday, aku ikut gbum pagi2 lagi.. pegi menembak.

well, bukan menembak memburu tu, pi tembak dgn kamera.

banyak jugak gambar yg aku ambik. Pada gbum, kalau terbaca ni , kalau nak gambar2 yg aku ambik tu.. kaau berkenan.. bagitau lah aku. aku tak reti pun.. main belasah aje.

tapi aku seronok lah belajar. start dgn mekap nya.. hingga abis majlis.

atas ni antara gambar yg aku suka lah. bila di bandingkan tone gambar aku dgn gambar kamera gbum, aku jumpa satu benda yg sangat distinct. Tone.. dan feel. gambar yg sama.. di ambil dari sudut yg sama.., bila di banding kan tone dan feel nya.. jauh beza.. ! baru laa boleh cakap – Langit dan Bumi.!

aku tanya Gbum.. pasai apa? – jawab dia – ini pasai flash! wooo.. aku pun nganga kagum!😀..

nampaknya.. mmg kene kumpul duit gak lah.. utk belajar lagi bagus. dah mula terasa limit kamera aku ni.

Yang aku suka gak.. bila bergambar kt luar.. macam hindustani hey..🙂

Kadang aku pun confuse, ini tunang ke kawin..! lawa mak aai.. baru bertunang acap ni! kawin esok? pergh..! tak dapat ku bayangkan..

Tengok aje lah hantaran nya 21 lawan 25?😀.. hahahha..🙂

Selamat bertunang sahabatku acap.. , semoga bertemu juga di tahun depan.. lepas raya!🙂