Pagi ni.. , kol 7.30 pagi lagi aku dah keluar rumah. Appointment kol 8.30 pagi.

Kesnya smalam, kepala gila berat.. sangat heavy. So kene check adakah mata aku buat hal lagi.Asalnya smalam dah pegi check, tapi half-way.. dia kata nak dilate both eyes.. alamak.. sapa nak drive aku balik? bila kena dilate.. anak mata jadi besar..! tak boleh drive langsung.. , so aku kensel.. dan aku terus set appointment baru pagi ni.

Hah.. itu lah bilik doktor nya.. menanti.. dan menanti..🙂

in the end.. lepas check – alhamdulillah.. takde apa pun.

“everything seems to be ok! ” kata doktor aku tu.

so.. aku pun balik ler.. sempat laa pau ubat2 utk mata..

alah bukan ubat sangat pun.. vitamin utk mata.. dan tear-refresh 2 kotak.

kalau beli kt farmasi kan ke mahal tu!🙂.. 2 kotak dah 80 ringgit.. heheh.

jimat pakcik.

itu aje laa citer pagi tadi.. citer petang.. nanti dulu lah.