Instinct.. kenapa perlu percaya kepada instinct..? sebab instinct yg pertama tu selalunya betul.

Begitulah yg aku rasa baru2 ni.. ada orang senyap2 aje hilang entah kemana..

aku tau ada sesuatu yg tak baik berlaku.. dan betul pun berlaku.. hm.. lain kali jgn lah meragui intinct ku. Ramalanku benar belaka..

sakitnya ati aaai.. lihat gambar2 tu. telah kulihat semuanya.. tiada apa lagi utk di tipu. Siap ada memento lagi.. di bawa pulang.. Dan bukan seorang!? ada 2-3 orang.. wahaa.. patut lah. Maka.. haruslah aku hati2.. dan segera jauhkan diri. bahaya .. dan perangkap menanti.

~~~~~~~~~~~

tapi.. kenapa aku pula aku nk sibuk-sibuk rasa begini?

aku patut buat bodo saja lah.. tapi boleh ke aku buat bodo?

sakitnya terasa woh.. walau minda sedar ku berkata.. – woii.. kau tak payah nak kepoh2 lah.. biarlah.

namun – tetap terasa .. hmm.. nanti aku cuba fikir benda lain. mana tau boleh lupa.